Kasi kasi olal hoidke kaed tagasi

Poiss hoidis kukke sabast kinni. Tööriistu hoitakse kuuris. Harjutused hantlite või takistusribade abil Nende liikumiste jaoks vajate paari mõõduka kaaluga hantleid või vastupanuriba.

Käed liiguvad hoogsalt kaasa. Kaar üles, kaar alla, kriips. Kokkuleppel võib kriips olla ka ükskõikne tuju.

Õlade Liikuvuse Harjutused Ja Piltidega Sirutused | Meditsiiniline entsüklopeedia

Salm Kui mul on tuju paha, käed rinnal vaheliti ja huu Salm Kui mul on tuju paha, käed rinnal vaheliti ja huuled mossi siis keegi mind ei taha!

Hoia isa millegagi vihastamast. Hoia, et sa häält ei tee! Hoia, et ema sind siit ei leia! Hoidke, et te sellest kellelegi ei räägi! Käest, käe alt, kaela ümbert kinni hoidma. Hoidsin kõvasti käsipuust, puuoksast kinni. Tüdrukuke hoiab ema seelikusabast kinni. Ta sõrmed hoidsid kramplikult ukselingist kinni. Kassil oli tegemist, et end maja seinal küüntega kinni hoida. Naine hoidis käega kübarat kinni.

Hoia koera seni kinni, kuni ma kaugemale jõuan! Poiss hoidis kukke sabast kinni. Hinge kinni hoidma 'mitte hingama'. Kus vange kinni hoitakse? Hoidke silmad kinni! Hoidis halva lõhna tõttu nina kinni. Hoiab kätega nägu kinni.

Aega, jõudu, energiat kokku hoidma.

Tugevdada randme tervist - Vihjeid -

Raha, materjali, toorainet kokku hoidma. Hoidis kokku kõhu kõrvalt. Ta oli palgast väikese summa kokku hoidnud. Pean kokku hoidma, et võlgadest lahti saada.

Käte kaalutreeningud naistele

Meie pere, rühm, klass hoidis kokku. Nad näikse omavahel kokku, ent teistest lahku hoidvat. Katsume ühte vagunisse saada. Hoidke kõrvale, tehke tee vabaks!

Hoidsin käies porilompidest kõrvale.

Randmete tugevdamise viisid

Ta hoidis kõrvale ebameeldivatest kohustustest. Miks sa minu eest kõrvale hoiad? Õlade välimine pööramine annab kaks kasu: lihaste venitamine piisava paindlikkuse ja liikumisulatuse säilitamiseks ning ala tugevdamiseks vigastuste vältimiseks. Seisa sirgelt õlgade taga ja rindkere tõstmisel. Asetage käed 6—8 tolli kaugusele ja ümbritsege neid treeningbändiga, nii et teie ees on üks suur bändirada. Keerake küünarnukid ja hoidke need oma külgedele kinni.

Liigutage käed üksteisest eemale, surudes vastu ansambli vastupanu. Kui liigutad oma käsi, suruge oma abaluud kokku. All on 10 lihtsat sammu kinnaste kätte panemiseks ilma saastumiseta Järgige neid juhtnööre samm-sammult: 1.

Valige enda käele õige suurusega kinnas.

Kindad peaksid teie kätte sobima mugavalt ja te peaksite saama neid liigutada ilma liigse takistuseta. Soovitav on ka oma sõrmuste ning ehete eemaldamine, et tunneksite ennast oma kinnastes mugavamalt.

Valmistage ette puhas tööpind Puhastage tööpind eelnevalt kas pestes või lapiga, kui pesu ei ole võimalik. Asetage käed otse õlgade alla ja astuge jalad tagasi, nii et teie keha on sirgjooneline. Hoidke oma kaela pikk ja vaadake oma kätest mööda. Vajutage käed põrandale ja hoidke südamik ja tuharad kinni. Hoidke kuni 1 minut või nii kaua, kui suudate head vormi hoida.

15 harjutust ülima koduse õlgade treeningu jaoks

Külglaud Lama paremal küljel, jalad virnastatud. Toeta ennast küünarnukile või käele, hoides jalad ja jalad virnastatud. Korda seda teisel pool. Plangu õlakraan Alustage planguasendis, jalad on õlgadest laiemad. Alakeha liigutamata tõstke parem käsi ja koputage vasakule õlale. Pöörake parem käsi põrandale ja korrake seda teisel küljel. Plank Down koerale Alustage planguasendis, jalad puusalaiuses. Hinged puusas, hoides selga lamedana, surudes allapoole koera.

Hoidke hingetõmmet ja pöörduge tagasi plangule. Kõike kokku panema Alustage soojendusega mõelge kergele venitamisele, paarile õhuliinile ja sekundilisele plangule. Järgmisena valige neist harjutustest viis või kuus ja sooritage neist 3 komplekti. Püüdke oma õlad välja töötada kaks korda nädalas, vähemalt päevase vahega.