Raseduse valu sailitamine

Paljude rasedate ja tervishoiutöötajate seas on levinud arvamus, et rasedusaegne kehaline aktiivsus võib kaasa tuua raseduse katkemise, loote kasvupeetuse, skeletilihassüsteemi vigastused, enneaegse sünnituse. Kui ma valiksin keisrilõike, kas selle käigus vaadataks üle ka eelmisest keisrist tekkinud liited ja eemaldataks need rohkem operatsioone peale mandlite lõikuse pole mulle tehtud? Minnalaskmine, elu usaldamine, oma keha usaldamine, looduse usaldamine, usk jne. Uriini külv on oluline kuseteede nakkuste välistamiseks. Olen praegu aastane, mul on mitu endokrinoloogilist haigust, millest ühe hormooni puudulikkust kompenseerin igapäevaselt ravimitega ka praegu, teise rasedusega on olnud kaks verejooksu, millest viimasega olin haiglas.

Oluline roll on ka treeningutel, mis aitavad hoida head kehalist vormi ja parandada enesetunnet.

Lapseootele jäädes võib tekkida palju küsimusi treeningute osas — kas üldse võib treenida, mida võib teha ja kui palju võib pingutada. Mis treeningud sobivad?

Raseduse jälgimine

Jõusaali treening on raseduse ajal väga hea. Saad lähtuda ainult iseendast ja võid harjutuse lõpetada väsides või ebamugavustunde puhul. Kasulik on ujumine, eriti raseduse viimastel kuudel, kuna vees tunned end kergemana, samuti jalutamine parimal juhul võiks kokku teha 10 sammu päevas.

Rasedana tuleb tähelepanu pöörata ka vaagnapõhjalihaste treenimisele.

  • Füsioteraapia rasedale – Kõhukliinik
  • Ilmahaiguse muutmisel liigesevalu
  • Oskate Te kommenteerida, kuidas ja kas üldse solaarium oodatavale lapsele mõjuda võib?

See aitab kaasa sünnitusjärgsele taastumisele ning võib kergendada ka sünnitamist. Kui oled rühmatreeningute fänn, siis raseduse valu sailitamine ei pea ka nendest loobuma.

Ämmaemanda vastused. Rasedus

Kui mõni harjutus põhjustab ebamugavustunnet, jäta harjutuse tegemine pooleli ja puhka või asenda see teise harjutusega.

Vältida tuleks treeninguid, kus on suurem kukkumisrisk ja palju hüppeid.

folk ravimine ravimine arvamused

Enne rühmatreeningu algust tuleb enda seisundist teavitada treenerit ja küsida nõu harjutuste kohandamiseks just sinule sobivaks. Valida tuleks raskus, millega suudaksid teha 12 kordust, kuid teed ainult 8 kordust.

Raseduse muutused

Teine võimalus on jätta korduste arv samaks, kuid vähendada raskust. Kui tavapärasel jõutreeningul peaksid harjutuse viimased kordused tulema suure pingutusega, siis raseduse ajal ei tohi seda teha.

soovitatud omnik

Samuti tuleb arvestada, et lapseootel suureneb kehakaalu tõusmise tõttu iseenesest ka treeningu koormus. Kõige parem oleks jõusaalis pöörduda personaaltreeneri poole, kellel on kogemus rasedate treenimisel.

Sünnitusvalu leevendamine

Ta lähtub ainult sinust — arvestab sinu tervislikku seisundit ja omapärasid. Jälgib, et sooritaksid harjutusi õigesti ja ohutult end vigastamata.

Kõhulihaste treenimine võiks raseduse ajal jääda pigem tahaplaanile, sest hästi treenitud kõhulihased võivad soodustada diastaasi kõhulihaste lahknemine teket pärast sünnitust.

ravi tabletid justov

Kui siiski soovid teataval määral oma kerelihastele koormust anda, võiksid keskenduda pigem kere külgmistele lihastele. Vältida võiks ka harjutusi, mille sooritamisel ajal ollakse kõhuli ning teatud juhtudel raseduse teises pooles ka selili, kui see põhjustab treenijale ebamugavustunnet.

Kehalised muutused rasedatel ja liikumissoovitused

Joosta aeglaselt Rasedus ei pea välistama jooksmist, kui treenija tervis on hea ja raseduse kulgeb normaalselt. Jooksmisel tuleb jälgida südame löögisagedust ja enesetunnet.

Jooksmist võiks vältida kuuma ilmaga, kuna rasedate keha võib kergemini üle kuumeneda.

  1. Holding vasak kasi liigees
  2. Enesehüpnoos aitab leevendada valu raseduse ja sünnituse ajal | Tervis | ERR
  3. Turse polveliigese

Joosta tuleks tempoga, mis ei tekita hingeldamist. Kui isegi aeglase tempoga joostes hakkad hingeldama ja õhk saab otsa, võiksid valida hoopis kiirkõnni. Alati on võimalik ka joosta ja kõndida vaheldumisi — 5 minutit kerget jooksu ja 5 minutit kõndi või minut kerget jooksu ja neli minutit kõndi. Kõik oleneb enesetundest ja treenituse tasemest. Oluline on tarbida piisavalt vett nii enne jooksmist, selle ajal kui ka pärast treeningut.

Kõhu kasvades pead arvestama ka tasakaalu muutustega ning vältida tuleks jooksmist ebatasasel pinnal puujuured jmkus kukkumise oht on suurem.

Füsioteraapia rasedale

Treening eri ajal Esimesel trimestril võid tunda end nii kehvasti, et ei suuda treenimisele mõeldagi. See on normaalne ja siis tasubki kuulata oma keha ning anda talle puhkust.

mis ja kuidas ravida valu puusaliiges

Kõige rohkem energiat on üldjuhul rasedatel teisel trimestril. Siis on tõenäoliselt kõige soodsam treenida — enesetunne on läinud paremaks, samas kõht veel väga suur ja raske ei ole. Samas soovitatakse alates raseduse teisest trimestrist vältida kõhulihase harjutuste tegemist.

Kui palju tohib keha pingutada raseduse ajal?

Lubatud on treenida kere külgmisi lihaseid. Kolmandal trimestril treenides tasub koormust langetada. Kasvav kõht juba iseenesest muudabki treeningu raskemaks ja väsitavamaks. Pea meeles, et treeningu eesmärk raseduse ajal ei ole vormi parandamine, vaid pigem vormi säilitamine ja hea enesetunne.

Enesehüpnoos aitab leevendada valu raseduse ja sünnituse ajal

Mitte ükski harjutus ei tohi põhjustada valu ega ebamugavustunnet. Mida annab raseduse ajal treenimine?

Raseduse valu sailitamine vereringet.