Hoidke liigendi sormed. KUIDAS PüSTOLIT HOIDA: 9 SAMMU (KOOS PILTIDEGA) - VIHJEID -

Pütoli õigeti hoidmie õppimine parandab teie eemärki ja teie ohutut laketiiru. Teie mitte domineeriv käsi ei paku domineerijale nii palju tuge ja selle tulemusel pole teie eesmärk tõenäoliselt nii hea ja relval on suurem tõenäosus, et ta viskamise ajal tahapoole visatakse. See ei ole nii elegantne kui tuvid, kuid on teatud tingimustel kindlasti väga sobiv.

Video: Dr. Joaquin Fariase loeng düstooniast Harvardi Ülikoolis 2021, Aprill

Finger Flexion Video: Dr. Joaquin Fariase loeng düstooniast Harvardi ÜlikoolisAprill Sõrme deformatsioonid võivad olla põhjustatud sõrmede kõõluste ja lihaste vigastustest või meditsiinilistest seisunditest nagu reumatoidartriit, mis põhjustavad liigesepõletikku ja kahjustusi. Taastusravi peamine eesmärk on tagada, et sõrmede kõõlused, liigesed ja lihased on tasakaalus. Teie arst soovitab teatud venitus- ja tugevdamisõppusi, et edendada liikumisulatust ning säilitada sõrmedes ja käes viimistlust ja funktsiooni.

Enne treeningprogrammi alustamist konsulteerige oma arstiga.

Sõrme passiivne liikumisala

Sõrme passiivne liikumisala Mallkõrm, vastavalt Merck'i käsiraamatutele, on deformatsioon, mille puhul hoidke liigendi sormed on kaardunud sissepoole ja neid ei saa sirutada. Seda tüüpi sõrme deformatsiooni põhjustavad tavaliselt sõrmede kõõluste kahjustused või pisarad. Teie arst võib soovitada passiivset liikumisulatust, et säilitada käeulatuses paindlikkust ja liikumisulatust.

Finger Flexion Video: Dr. Joaquin Fariase loeng düstooniast Harvardi ÜlikoolisAprill Sõrme deformatsioonid võivad olla põhjustatud sõrmede kõõluste ja lihaste vigastustest või meditsiinilistest seisunditest nagu reumatoidartriit, mis põhjustavad liigesepõletikku ja kahjustusi. Taastusravi peamine eesmärk on tagada, et sõrmede kõõlused, liigesed ja lihased on tasakaalus. Teie arst soovitab teatud venitus- ja tugevdamisõppusi, et edendada liikumisulatust ning säilitada sõrmedes ja käes viimistlust ja funktsiooni. Enne treeningprogrammi alustamist konsulteerige oma arstiga.

Alustage oma mõjutatud käe laiendamist. Kasuta oma vigastamata kätt kahjustatud käega.

15 harjutust käte artriidi korral

Seejärel alustage õrnalt oma sõrme sirgendamist nii palju kui võimalik. Selle sõrme laienduse tipus hoidke viis sekundit all.

AQUA DESIGN AMANO JAPAN - ADA NATURE AQUARIUM GALLERY, THE BIRTHPLACE OF AQUASCAPING

Tehke üks kümme kordust kolm kuni viis korda päevas, et edendada sõrme liigeste paindlikkust. Sõrme pikendamine Teine harjutus, mis edendab ühist tervist ja taastab sõrmega sõrme, on sõrme pikendamine.

Sõrmede töötlemine

Alustage seda harjutust laua ees seisva püsti. Asetage kahjustatud käsi laua pinnale laua pinnale ja sõrmed laiendatakse.

  • Inimeste liigesevalu
  • Teie sirutatud käsi võib kukkuda või teise mängijaga kokku põrgata.
  • Pütoli õigeti hoidmie õppimine parandab teie eemärki ja teie ohutut laketiiru.
  • Harjutused sõrme deformatsiooni jaoks - Teostada
  • Kokkupanek Dovetail-liigend on klassikaline, ilus ja tugev meetod kahe aktsia ühendamiseks.
  • Osteokondroosi kreemid ja salv

Tõstke iga sõrme ükshaaval, nii kaugele kui võimalik laualt. Hoidke sõrme pikenduse tipus viis sekundit ja lõdvestuge. Tehke üks kord 10 kordust kolm korda päevas. Lisaks sõrme pikendamisele soodustab väikeste esemete, nagu mündid ja marmorid, haavatud sõrme ja pöidla pealevõtmine ühist tervist ja paindlikkust. Kummist palli pressimine ja iga 5-sekundilise pressimise hoidmine soodustab ka vigastatud käe liikumise ja paindlikkuse valikut. Sõrme lisamine ja röövimine Swan-neck deformatsioon on reumatoidartriidi põhjustatud sõrme deformatsioon.

Swan-neck deformatsiooni iseloomustab sõrme põhjas painutamine, keskmise sõrmejälje sirgendamine kahjustatud sõrmega ja äärmise liigendi painutamine sõrmega. Töötlemata haaratsiga sõrm valuliigendid olgade ravi olla ka põhjuseks, miks sõrme deformatsioon põhjustab rasket puude.

Teie arst võib soovitatud sõrme taastamiseks soovitada hoidke liigendi sormed röövimist ja lisandumist. Alustage püsti püsti ja painutage hoidke liigendi sormed 90 kraadise nurga all.

Tõstke oma sõrme käsi keha külge ja levitage sõrmed võimalikult laiale. Hoidke viis sekundit ja tõmmake sõrmed kokku. Tehke üks kord 10 kordust, kolm korda päevas, et edendada hapnikku sisaldava vere ringlust sõrmedesse ja edendada liigeste tervist. Finger Flexion Luik-deformatsioon võib takistada kahjustatud sõrme normaalset painutamist. See harjutus soodustab sõrmede ühist tervist ja paindumist. Alustage oma käe küünarnuki asetamisega tasasele pinnale, näiteks lauale, ja tõstke käsivarre otse üles.

Siit saate teada, kuidas puidutöötlemisel kasti vuuke kasutada - Kuidas -

Aeg-ajalt painutage sõrmi aeglaselt oma peopesa keskele. Hoidke iga sõrme tipu tipus viis sekundit. Tehke üks kord 10 kordust, kolm korda päevas, et edendada sõrmede paindumist ja liikumisulatust. Populaarsed Kategooriad.