Hoidke puusavalu, Puusavalu põhjused kõndimisel

See on luuinfektsioon puusas või selle ümber. Ärge kuumutage mõjutatud liigest bursiidiga. Ülekoormusvigastus Puusavalu võib seostada ka liigtarbimisega seotud vigastustega, mis haaravad lihaseid, kõõluseid ja sidemeid. Kui mõni ülalnimetatud harjutustest või venitustest on valus, proovige erinevaid tegevusi.

  1. Bursita ola liigese ravimeetodid
  2. Sorme liigeste arendamine parast kahju
  3. Solvestab sundroomi ravi

Hoiatused Puusa on inimkeha suurim liiges. See toetab enamikku kehakaalust ja on ülioluline tasakaalu säilitamiseks. Kuna puusaliiges ja piirkond on liikumisel nii olulised, võivad artriit ja bursiit selles kohas olla väga valusad. Krooniline puusavalu on vananemise ajal tavaline, kuid probleemi raviks on mitmeid harjutusi hoidke puusavalu elustiili muutusi.

Sammud 1. On tõesti oluline teada, mis teie valu põhjustab. Enne mõne treeningu alustamist või ravimite kasutamist pidage nõu arstiga. Teie puusad võivad haiget teha paljudel põhjustel, sealhulgas artriit, bursiit või spordivigastused.

Küsige alati arstilt, mida peaksite tegema ja mida mitte. Võtke valu leevendamiseks ravimeid. Mittesteroidsed põletikuvastased ravimid on parimad, kui tegemist on puusavalu leevendamisega tavaliselt põhjustatud liigesepõletikust.

Ibuprofeen, naprokseen ja aspiriin vähendavad põletikku ja leevendavad valu mitmeks tunniks. Põletikuvastased ravimid blokeerivad ensüüme, mis loovad kehas põletikulisi kemikaale. Kui tavalised ravimid - näiteks aspiriin - ei toimi, pöörduge arsti poole. Ta määrab tugevama valuvaigisti. Jää liigesed. Jää vajutamine puusadele vähendab liigesepõletikku. Hoidke jääpakk kahjustatud piirkonnal 15 minutit mitu korda päevas.

Kui leiate, et jääpakk on ebamugavalt külm, mähkige selle ümber rätik ja asetage see valusale kohale. Soojendage oma liigeseid, kui teil on puusas artriit. Liigeste kuumutamine võib hoidke puusavalu leevendada. Võtke kuuma dušši dušši või vanni. Teine võimalus on osta termopadja, et asetada otse puusale. Ärge kasutage kuumust liigeste hoidke puusavalu, kui teil on bursiit. Kuumus võib bursiitist mõjutatud puusasid veelgi põletikuliseks muuta.

Puhka natuke. Kui olete puusa valutanud, on kõige parem anda puusale aega lihtsalt taastuda. Vältige kõike, mis põhjustab puusavalu. Haarake selle asemel jääpakk, kauss popkorni ja vaadake mõnda filmi.

Puusadele peaksite puhkama vähemalt 24—48 tundi. Vältige suure mõjuga tegevusi. Kui teil on tugev valu, ei pruugi te end jooksmise või hüppamisega tunda, kuid on hea mõte meeles pidada, et selliseid tegevusi tuleb vältida. Suure mõjuga tegevused põhjustavad liigeste veelgi suuremat põletikku, põhjustades valu hoidke puusavalu.

Lapse valu põhjused

Jooksmise asemel proovige sujuvalt kõndida, kuna kõndimine mõjutab teie liigeseid palju vähem. Kaalu kaotama. Mida rohkem teie keha kaalub, seda rohkem kaaluvad teie valutavad puusad. Kaalu kaotamine võib leevendada puusavalu tänu kõhre ja liigeseid koormava koormuse eemaldamisele.

Siit saate teada, kuidas kaalust alla võtta. Valige sobivad kingad. Peaksite ostma kingi, mis jaotavad kaalu hästi.

Puusavalu (puusavalu) - põhjused, diagnoosimine, ravi ja harjutused +

Otsige kingi, millel on suured voodrid või eemaldatav tald, mida saab asendada ortopeediliste elementidega. Vere voolamine ja liigeste lõtvumine võivad ülejäänud päeva palju valutumaks muuta. Alustage oma päeva, aktiveerides puusad sillaharjutusega. Lamage selga põrandal jalad kõverdatud.

Peaksite jalad kindlalt põrandale vajutama, hoides neid puusa tasemel.

Kuidas Leevendada Puusavalu | Tervis

Kontsaga põrandale vajutades tõstke selja üles. Hoidke kõht kindlalt ja põlved kandadega kooskõlas. Teie keha peaks looma õlgadest ja põlvedest sirgjoone. Sa peaksid positsiooni hoidma neli sekundit, asetades alaselja aeglaselt põrandale.

Korrake seda protseduuri 10 korda. Treeni vees.

Istudes stabiilsele toolile või muule pinnale, viige üks pahkluu kuni oma vastaskülgedeni, moodustades numbri 4. Istuge kõrgel, hoides selgroo püstisena.

Ujumine ja veeharjutused on suurepärased puusade tugevdamiseks ilma liigset survet tekitamata. Treeni iga päev. Enne puusavalu leevendamiseks mõeldud treeningprogrammi alustamist pidage alati nõu oma arsti või füsioterapeudiga. Alustage ja hoidke jalad enda ees. Tõstke oma parem jalg horisontaalselt ja pöörake seejärel algasendisse.

Füsioteraapia: reie lähendajate venitus põlvituses

Tehke sama ka vastasjalaga. See harjutus venitab puusade hoidke puusavalu. Tugevdage reie sisemisi lihaseid.

Tasakaalu harjutus Ortopeediaspetsialistid kasutavad puusade tasemega seotud probleemi kirjeldamiseks terminit "uppumine". Kui hipboon asub ühel küljel kõrgemal, siis ilmneb tõus. Tõstetud puus tekitab selle külje jala lühemat kui teine.

Reie siseküljed on puusade toetamiseks väga olulised. Reie nõrgad sisemised lihased võivad põhjustada puusade kõige tervislikumat valu. Lama selili, hoides oma käsi kehast eemal. Võtke jalgadega suur treenimispall ja tõstke need nii, et need oleksid maapinnaga risti. Pigistage palli, kasutades reie sisemisi lihaseid 10 korda. Korrake seda protseduuri kaks või kolm korda. Tugevdage reie välise osa lihaseid.

Tugevad välimised reied võivad olla puusa artriidi staadiumis väga kasulikud, kuna need toetavad osa kehakaalust. Pikali, kasutades oma valuvaba kehaosa. Pikali joogamati või mati peal. Tõstke jalg, mis asub valusa puusaga samal küljel. Hoidke seda õhus kaks või kolm sekundit; naasta hoidke puusavalu. Korda seda protsessi algasendisse tõstmisel, hoidmisel ja naasmisel kümme korda.

Kui võimalik, tehke seda ka teise poolega, kuid peatage, kui protseduur põhjustab valu.

Mis põhjustab puusavalu raseduse ajal?

Venitage puusa lihaseid. Enne venitusharjutuse alustamist pidage nõu füsioterapeudiga. Venitus võib aidata valu leevendada, tugevdades samal ajal puusalihaseid, hoides ära tulevasi hoidke puusavalu. Puusa pöörlemise venitus: asetage selili põrandal, hoides oma käsi külgede hoidke puusavalu. Painutage jalg, mida soovite sirutada, asetades oma jala põrandale.

Hoidke oma teist jalga sirgelt ja põrandal, varbad ülespoole. Pöörake jalg kehast nurga all. Ärge suruge oma jalga valu punkti. Kui hakkate tõesti valu tundma, lõpetage venitamine. Hoidke venitust viis sekundit ja pöörduge tagasi algasendisse.

Korrake seda 10—15 korda mõlema küljega. Puusa paindumise venitamine: valetage selili põrandal. Valige jalg, mida soovite sirutada, ja painutage see nii, et jalg oleks põranda kate liigeste haigused liimitud.

Hoidke oma käsi ümber painutatud jala, hoides säärt.

14 HARJUTUST PUUSAVALU LEEVENDAMISEKS JA LIIKUVUSE PARANDAMISEKS - MEDITSIINI-

Seejärel tõmmake jalg rinna poole. Minge lihtsalt nii kaua, kui keha suudab seda võtta: kui see hakkab haiget tegema, vabastage jalg. Hoidke oma jalg viis sekundit vastu rinda, seejärel laske lahti. Hoidke puusavalu toimingut mõlemalt poolt 10 kuni 15 korda.

toyodacenter

Tuhara pingutamine: mähkige rätik tugevasse silindrisse. Lama selili, hoides mõlemad jalad kõverdatuna nii, et jalad oleksid põranda külge liimitud. Asetage rätik põlvede vahele. Pigistage oma põlved ja reite siseküljed üksteise vastu. Hoidke rõhku kolm või viis sekundit, vabastades selle kohe.

Hoiatused Puusa on inimkeha suurim liiges. See toetab enamikku kehakaalust ja on ülioluline tasakaalu säilitamiseks.

Korda seda 10—15 korda. Näpunäited Rääkige arsti või füsioterapeudiga ja uurige, mida nad võiksid valu leevendamiseks soovitada. Enne ravimite kasutamist, treenimist või venitamist tuleks alati rääkida professionaaliga.