Hoidke polved vorkpalli. Võrkpall - Spordialad

Üksteisest eemal hoidmine suurendab palli puutetundlikkust, muutes need löögi pehmendamiseks pehmemaks, takistades palli minemist soovimatutesse kohtadesse ja raskendades teie meeskonna kaitsja elu. Vaadake näpunäiteid oma rünnakuharjumuse kohta vihjete saamiseks. Tundub lihtne ning imelik moodus valu leevendamiseks aga nii on. Kui arst lubab jälle treenima hakata, ära unusta senist koormust vähendada ja trenni lõpus korralikult jalgu venitada. Kui jätate need oma keha külgedele, võtab sama liikumise teostamine palju kauem aega. Hoidke kõrvalehüppes puusad ja õlad ruudukujulised.

Enim Küsimusi

Hüppaja õla ees. Kui plokk on kindel, võite soovi otsa liigutada. Kui see pole nii, siis jäta end sisse, satub auku ja vali kõvasti juhitud palli. Goa l Eesmärgiks on palli kaevamine mõlema käega, nii et kui näete, kuhu pall liigub, ühendage käed kokku, ühendage oma käed ja looge oma tasane platvorm. Ärge käsi käes.

Kui palli lööb paremale, tõsta vasak käsi, et see vastab teie paremale keha paremal küljel. Ärge ühendage oma käsi oma keha keskel ja lükake käed palli otsa.

Newest ideas

See aitab teil kontrollida kõvasti juhitud palli. Mõnikord on kahe käega palli jõudmine võimatu. Sellisel juhul on tähtsam palli saamine kui täiusliku vormi kasutamine. Tehke rusikas käega ja jõuate pallini ühe käega, kui teil on vaja ja palli jõudmiseks ühe oma meeskonnakaaslase juurde. Üleval Dig Kui pall tõuseb kõvasti ja kõrgelt välja, võib juhtuda, et peate selle kätte jõudma üle oma pea. Võite lüüa palli oma peopesa kandjaga, veendudes, et see tõuseb üles ja võrgu suunas, jäädes sinu poole.

Ülekandev dig ei ole nii lihtne juhtida kui standardne kaevamine, kuid seda saab kasutada viimase abinõuna. Võimalik, et peate aega natuke vastase või palli järgi kohandama.

Suhtle oma meeskonnakaaslastega.

VõRKPALLI PüüDMINE: 8 SAMMU (PILTIDEGA) - LAHENDUSI -

Enamik võistkondi nimetab blokeerimise koordinaatoriks ühe inimese tavaliselt keskse blokeerijakes töötab sideühendusena kaitsvate mängijate vahel. Teisisõnu, hoidke polved vorkpalli vastutab parima blokeerimisstrateegia koostamise ja koordineerimise eest. Oluline on jälgida setterit ja ääremängijat, kuna mõlemad on vastased, kelle liigutused mõjutavad teie blokeerimiskatset.

Blokeerijatel on kasulik enne meeskonna kaitse ettevalmistamist teada anda setteri asukoht platsil ja see, kes on ääremängija. Kas teil on korralik jalgade komplekt. Oluline on kiiresti liikuda, et keha blokeerimisel seisaks otsa õlgade ees. Jalade liigutamiseks on kaks mustrit, millest võib abi olla õiges asendis liikumisel: külgmine ja ületatud samm. Külgmist sammu kasutatakse siis, kui ots jääb 1,5 m kaugusele teist.

Tehke külgmine samm jalaga, mis asub vastasele kõige lähemal, ja tehke siis sama teise jalaga jättes need jälle oma õlgadest sama vahemaa kaugusele eraldatud. Protsessi ajal hoidke puusasid ja õlgu võrgu suhtes sirgelt. Kui vastasega samasse kohta jäämiseks on vaja teha rohkem kui kaks sammu, on parem kasutada ületatud sammu. Ristmikku kasutatakse juhul, kui on vaja katta suurem kohtuväljaku ala näiteks kui punkt on teist rohkem kui 1,5 m kaugusel.

Kuigi puusasid saab liikumise ajal vastase suhtes kalduda, peavad õlad jääma võrguga paralleelseks. Tehke veel üks samm vastasele kõige lähemal asuva jalaga, et mõlema vaheline kaugus jõuaks sama õlgade kaugusele, jättes lisaks oma puusad uuesti võrku.

Hüppa oma kehaga püsti. Seisake täielikult vastase õla ees ja hüpake sirgjooneliselt, et proovida teda blokeerida. Enne hüpet peab teil olema tasakaal ja hüpata samal ajal, kui vastane võtab palliga kontakti.

Hoia põlvi vigastuste eest! » Kasulikku lugemist » Eesti Ortoosikeskus

Pöörake peopesad sissepoole justkui palli hoidmiseks. Need peaksid olema koos, eraldatud ainult tühikuga, mis võib varieeruda vahemikus 10—15 cm ja blokeerimise ajal sissepoole nurga all.

Sellega suunatakse blokeerimine vastase väljakule ja väheneb võimalus palli valeks suunamiseks ning teie meeskonna kaitsjate eksitamiseks. Käte koos hoidmine hoiab palli nendest läbi. Teie käed ei tohi moodustada tasast pinda või võib pall painduda mitmesse erinevasse asendisse. Kui olete platsi ääre lähedal, liigutage oma välist kätt ja kätt sissepoole, nii et kui kaitsete palli, läheb see väljaku asemel väljakule. Kui olete lühike mängija ja ei pääse teisele poole või ei saa seda muul põhjusel tehahoidke oma käsi tahapoole.

See aeglustab palli blokeerimise asemel kaitsjaid puudutades. Hoidke sõrmed lahus ja lõdvestunud, kuid samas kindlalt. Üksteisest eemal hoidmine suurendab palli puutetundlikkust, muutes need löögi pehmendamiseks pehmemaks, takistades palli minemist soovimatutesse kohtadesse ja raskendades teie hoidke polved vorkpalli kaitsja elu.

Sõrmede jäigaks tegemine ja paljundus ei võimalda palli õiges suunas kaitsta. Peaaegu alati peatub see ka väljaspool väljakut, isegi kui see on blokeeritud. Hoidke neid kindlalt, kuid mitte liiga jäigalt. Hoidke randmeid jäigad. Selline protsess on vajalik suure jõuga saadetud palli talumiseks.

Näpunäited

Olge randmetega ettevaatlik, sest kui te ei muuda neid jäigaks, võivad need olla valusad või muljutud. Asetage oma käed võrgu kohal asuva nurga alla. Neid tuleks sirutada ja tõsta kõrgemale kui võrk. See lähendab neid pallile. Jälgige palli enne, kui see setterini jõuab, ja vaadake siis setterit.

Pärast setteri vaatamist järgige palli ja jälgige lööjat.

Parima blokeeringu valmistamiseks aitab kogu jada vaatamine, mitte ainult lööja või pall. Vaadake seadistajat paljude vihjete leidmiseks. Kui setterile pääs on kindlas asendis või nurga all, võib see piirata setteri valikuid komplekti jaoks. Samuti saate vaadata, kus setteri õlad on viltu või kuhu ta otsib, et näha, kuhu nad kavatsevad palli sättida.

Vaadake palli kohe pärast setti, mis aitab teil oma blokki strateegiliseks muuta. Kui pall on pärast setti võrgust kaugel, ei saa lööja tõenäoliselt otse alla lüüa ja võtab positsiooni jõudmiseks kauem aega. Löögi blokeerimiseks peate oma hüpet veidi edasi lükkama ja jõudma kõrgele.

Kui komplekt on võrgu lähedal, peaksite oma blokeerimiskatse maksimaalselt kasutama. Kui sett on väga madal, peate bloki jaoks hüppama kiiremini, sest nad löövad palli kiiremini. Vaadake lööjat erinevate vihjete leidmiseks. Vaadake tema lähenemisnurka, et näha, kuhu peaksite blokeerumiseks valmistuma. Kui lööja õlad ja ülakeha pöörlevad, võivad nad valmistuda löömiseks üle kogu keha.

Kui nende õlg või küünarnukk langeb, võivad nad valmistuda laskmiseks. Hüppa paremale, kui lööja palliga kontakti võtab. Võimalik, et peate pisut kohandama, sõltuvalt palli asendist ja konkreetsest lööjast. Enamik meeskondi määrab blokeerivaks kapteniks ühe inimese tavaliselt keskmise hoidke polved vorkpallikes aitab blokeerimisega suhtlemisel. Parima blokeerimisstrateegia koostamiseks koordineerivad nad teisi blokeerijaid.

Mis on võrkpalliväljaku digimine?

Oluline on jälgida lööjaid ja seadistajat, sest just need on inimesed, kellele teie kaitse peab blokeerimisel proovima. Blokeerijatel on abiks teie meeskonna kaitseks hoidke polved vorkpalli setteri asukoht ja kes on lööjad enne servi.

Oluline on liikuda kiiresti jalgadel, et saada keha lööja lööva õla ette, et blokeerida. Kiiresti õigesse asendisse jõudmiseks on kaks jalatöömustrit: külg- ja ristisamm. Kõrvalistumist kasutatakse siis, kui lööja asub sinust 3—5 jala 0,91—1,5 m kaugusel. Tehke üks samm lööjale lähima jalaga ja seejärel teise jalaga, nii et need oleksid taas õlgade laiuses.

Hoidke kõrvalehüppes puusad ja õlad ruudukujulised. Kui lööjani jõudmiseks kulub rohkem kui kaks sammu, peaksite pigem kasutama ristamisetappi. Üleminekusammu kasutatakse siis, kui peate katma rohkem maapinda, näiteks kui lööja asub teist rohkem kui 1,5 m 1,5 m 1,5 m kaugusel. Ehkki ristisammul võivad teie puusad lööja suunas kalduda, peaksid teie õlad võrgu suhtes ruudukujulised jääma.

Astu uuesti lööjale kõige lähemal oleva jalaga, et viia jalad õlgade laiusesse ja muuta puusad veel kord võrgu külge. Pange ennast otse lööja lööva õla ette ja hüpake otse üles, et blokeerida. Enne hüppamist veenduge, et olete tasakaalus ja hüpake samal ajal, kui lööja palliga kokku puutub. Teie käed peaksid olema üksteise lähedal umbes 4—6 tolli või cm nende vahel ja blokeerides sissepoole kaldu. See suunab blokeeringu tagasi vastaste väljakule ja vähendab võimalust teistest kaitsjatest eemale tõrjuda.

Käte koos hoidmine hoiab ära palli nende vahele minemise. Te ei soovi, et teie käed moodustaksid tasase pinna, vastasel juhul võib pall neist palju erinevates suundades painduda. Hoidke polved vorkpalli asute väljaku serva lähedal, nurga oma väliskäsi ja käsi sissepoole, nii et lasu kõrvalejätmisel läheb see väljakule, mitte väljapoole jooni.

Kui olete lühem mängija ja ei pääse teisele poole või ei pääse muul põhjusel, hoidke oma käsi tahapoole. See üritab palli kaitsjate kaitsmisel aeglustada, mitte blokeerida. Hajutatuna hoiab palli puudutamiseks suurem pind ja muudab sõrmed veidi pehmemaks, nii et suuri paindeid ei teki. Suured läbipainded võivad teie teistel kaitsjatel raskendada pallini jõudmist. Hoides sõrmi pingul, painutatud ja jäigana, on palli suunamine võimatu. Sageli põrkab pall väljaspool väljakut isegi siis, kui see on blokeeritud.

  1. Võrkpallis blokeerimine on üks vähem õpetatud ülesandeid, kuid see on üks olulisemaid.
  2. Kuidas eemaldada uhise turse kaes
  3. Kuidas võrkpalli blokeerida (piltidega) - Võrkpall

Sa tahad, et nad oleksid sirged ja tugevad, ilma et nad oleksid liiga jäigad. Kõva piigi vastu töötamiseks peate oma randmed jäigaks hoidma.