Lihaste ja liigeste olad

Lihaste lõõgastamiseks sobivad näiteks massaaž, vesivõimlemine ja kinesioteipimine. Kõndimine ja seismine ei avalda seljale nii kahjustavat mõju kui istumine. Kui seda tõbe välja ei ravita, levib see liigestesse, eriti põlvedesse, ja põhjustab valu.

sulgeb 2 kuud

Mida võiks ja saaks teha olukorra leevendamiseks? Nõu annab füsioterapeut Gerli Uustalu.

valutab liigendi olast kuunarnukile

Kaela piirkonnas asuvad lihased on ülekoormuse suhtes väga tundlikud. Kõige sagedasem kaelavalu põhjus ongi lihasepinge, mis võib olla tingitud sundasendist tööl: arvuti taga istudes on pea sageli kallutatud ette, mille tõttu on kaela tagumised lihased lihaste ja liigeste olad koormatud. Kui lihased on pidevas sundasendis, ei saa lõtvuda ega puhata, siis nende ainevahetus häirub ning nendes tekib hapniku- ja toitainevaegus.

Saada lugu

Sellega vähenevad ka lihaste vastupidavus ja jõud. Pauside tegemine ja kõndimine on väga head, kuid viimaste uuringute põhjal ei ole need tõhusad meetodid kaelavalu leevendamiseks.

Vajalik on kaela- ja õlavöötmelihaste tugevdamine, milleks pakun mõne lihtsa harjutuse, mida võiksite teha iga päev.

  1. Mida võiks ja saaks teha olukorra leevendamiseks?
  2. Seitse nippi rahvameditsiinist, mis aitavad liigesevalu peletada 1
  3. Ajalise liite poletik
  4. Artroosi nalg ja ravi
  5. Hurt liigesed mida osta
  6. Polveliigese paigutuse anesteesia
  7. Ulevaated liigeste tootlemise kohta folk oiguskaitsevahenditest kodus

Kaela süvapainutajalihaseid tugevdav harjutus. Lama selili.

Tõsta pea maast üles ja suru lõug vastu rindkeret, pilk suunatud varvastele. Hoia asendit kolm sekundit, seejärel langeta aeglaselt pea. Tee nii kaheksa korda.

sustava artroosi havitamine

Õlavöötmelihaseid tugevdavad harjutused. Nende tegemiseks võta kätte täis veepudelid või hantlid, algul kergemad, hiljem raskemad. Kõiki harjutusi tee seistes, hoides alguses käsi raskustega all.

unistuse poletamisel valu liigestes

Tee iga harjutust 8—10 korda ning aeglaselt. Hoia asendit kolm sekundit, seejärel langeta pidevalt harja aeglaselt.

Tee harjutust teise käega vaheldumisi.

Kasvatagem lihaseid, et sundasendid maha ei murraks

Hoia asendit kolm sekundit, seejärel lase käed alla. Hoia asendit kolm sekundit, seejärel lase õlad alla.

Suhtepöörised 24. Häbi ja häbitus suhtes.

Tõsta käed külgedelt üles. Hoia asendit kolm sekundit, seejärel langeta käed. Lihaste lõõgastamiseks sobivad näiteks massaaž, vesivõimlemine ja kinesioteipimine.

liigeste ravi veterinaarravimitega

Et teip vajalikus kohas ja õigesti mõjuks, soovitan selle lasta peale panna asjatundjal, näiteks füsioterapeudil. Artikli märksõnad:.

  • rühtjarühihäired - maieanne
  • Hoidke valu ja seljavalu
  • Olaliigese loomine ei kahjusta
  • Eristatakse kahte kehahoiaku põhivarianti - aktiivset ja passiivset rühti.