Koolitus haiged polved.

Harjutused on loodud läbi viimiseks mugavalt oma kodus: lihtne, kuid tõhus! Põlve staatiline ülepingutamine võib suurendada ristluu esiosa ja põlve tagumiste tugistruktuuride pinget. Tõmmake võimlemismatt välja ja asetage see rihmaratta masina suure mitmekesise trenažööri ette. Võtke meiega julgelt ühendust aadressil Youtube või Facebook kui teil on küsimusi või muid sarnaseid treeningu või lihaste ja liigestega seotud probleeme. Tervislik ristlõike eesmine ligament talub jõudu naela jõud naela , samas kui tagumine ristisideme hoiab kaks korda rohkem. See on geomeetria küsimus.

  • Artroosi ravi 3 kraadi harjade ravi
  • 8 harjutust halbadele põlvedele (harjutus / venitus / põlveharjutused / põlvetreening)
  • Põgenenud põlved ja puusad - Muu
  • Kate uhisprobleem
  • Osteokondroosi elu salvi
  • Polveliigese homoopaatia turse
  • Tugevdada luud ja liigesed folk oiguskaitsevahendite abil

Alternatiivne koolitus Running on pingeline kehaline aktiivsus, mis haarab kogu keha. Teie alumise keha lihased ja liigesed võivad selle suure mõjuga treeningutelt iga kord, kui suu lööb maapinnale, peksma. Hip- ja põlvevalu on jooksjate seas tavaline suundumus, kuid seda saab juhtida venitades, tugevdades harjutusi ja muutes jooksude sagedust ja intensiivsust. Peatage valu Kiirete puusade ja põlvede koheseks leevendamiseks vähendage või peatage jooks.

proteiinide tottu sore

Pöörduge arsti poole, kui teil esineb valulikkust, kui teil tekib tugev valu või kui valu ei lõpe pärast ravi lõppu. Hip ja põlve valulikkus, mis algab raskemini treenides, võib tähendada, et peate vähendama - ja treeninguid järk-järgult suurendama. Haigete puusade ja põlvede leevendamiseks kodus kasutage turse ja valu vähendamiseks jääpakke või soojuspakette.

pokside probleemid

Kasutage jääd kahe esimese päeva jooksul ja seejärel kasutage soojust. Mittesteroidsed mittesteroidsed põletikuvastased ravimid, nagu atsetaminofeen ja ibuprofeen, võivad samuti aidata vähendada järelmõju.

folk-ravi liigesed

Venitamine enne ja pärast Venitamine tuleb lõpule viia koolitus haiged polved enne kui pärast sõitu. Enne lugu või rada jälgige, lisage dünaamilised jooned, mis soojendavad teie lihaseid ja valmistavad neid ette jooksmiseks.

Kuigi me teame seda, teeme sageli liiga vähe, et karda olla liiga hõivatud. Tüüpiline näide on põlvede üle pingutamine. Näiteks jooga maailmas soovitavad õpetajad sageli oma õpilasi või paluvad neil mitte põlve üle pingutada, eriti poosides.

Proovige tõsta põlvi, tehes kiikude ja hüppeliistude või libistades oma kohale. Salvestage staatilised venitused pärast jooksmist lõõgastumiseks ja puusade ja põlvede rahustamiseks.

valutab ola ja kuunarnuki liiget

Liigutage aeglaselt igasse venitusse, kuni tunnete õrnat pinget ja hoidke venitus 20 kuni 30 sekundit.

Tugevuse harjutused Kõige kasulikumad harjutused põlvede kaitsmiseks jooksmise ajal on harjutused, mis on suunatud teie nelinimesele ja lihastele. Õnneks on nende lihaste töötamine kasulik ka teie lihased, lihased, mis kulgevad teie puusad.

Liituge ka meie YouTube'i kanaliga tasuta treenimisnõuannete, treeningprogrammide ja tervisealaste teadmiste saamiseks. Selles artiklis oleme keskendunud - natuke, aga juba veidi valutavatele - lahketele, kuid tõhusatele jõuharjutustele. Teisisõnu, harjutused on kohandatud isegi neile, kellel on põlve piiratud tervis.

Suurte jalalihaste tugevdamine võib parandada vastupidavust, vähendades samal ajal vigastuste ja valu ohtu. Kasulike harjutuste hulka kuuluvad squatsid, lunges, deadlifts, head hommikused, jala- ja jalgade laiendused.

valutab oige olaliigese mida teha

Kasutage tugevuse harjutusi kaks kuni kolm korda nädalas tunnise puhkeajaga iga seansi vahel. Alternatiivne koolitus Lisage oma südame-veresoonkonna kasutamise plaani sort, et vältida lihaste liigset kasutamist pidevalt.

Tagakülgede ja istme venitamine Selle treeningu eesmärk on saada rohkem pinguldavaid lihaseid - lihaseid, mis teadaolevalt aitavad kaasa põlveprobleemidele, kui nad on liiga pingul. Lamage seljaga maapinnal tasapinnal, eelistatavalt treeningmati peal, millel on kaela all tugi. Seejärel painutage üks jalg rindkere poole ja haarake siis mõlema käega reie tagumist osa.

Proovige ujumist, kõndimist, jalgrattasõitu, elliptilist treenerit ja sõudmist. Need harjutused aitavad teil kaloreid põletada ja parandada südame-veresoonkonna tervist, vähendades samal ajal koolitus haiged polved mõju põlvedele ja puusadele.

Populaarsed Kategooriad.