Keerake kuunarnukis

Korrake 10—12 kordust. Kui pea on kinnitatud, saate kaeviku täielikult täita, asendades pritspea ümber oleva mätta. Ühenduse loomiseks ei tohiks olla vaja klambreid. Vasakpoolse käega vajutage paremale küünarnukile. Hoiatus Kui teie golfimängija küünarnukk ei reageeri käsimüügiravile, pöörduge arsti poole. Tehke igast harjutusest 1 komplekt ilma puhkuseta ja korrake siis 2 või 3 korda.

Peamised valdkonnad, millele jõupingutusi tuleks teha, on biitseps ja tritseps. Järgmine võimsuskompleks aitab saavutada lühikese aja jooksul head tulemust. Juhend 1 Valige, kas harjutada hantleid, mille kaal vastab teie füüsilisele sobivusele. Seisa sirgelt, alandage käsi kummikehadega piki keha. Väljahingamise korral painutage oma paremat kätt küünarnukiga ja suunake käsi rinnale.

Sissehingamisel vabastada käsi täielikult.

Vihje 2: Kuidas kujundada küünarnukk

Järgmisel väljahingamisel painutage vasakut küünarnukki. Tehke treening minutit, vaheldumisi paremale, seejärel vasakule. Väljahingamise korral tõmmake hantlit oma rinnale, hingates sisse, vabastage täielikult oma parem küünarnukk ja suunake käsi alla. Tee 10 komplekti kordamiseks 3 komplekti paremal käel.

  • Parimate Relvade Ja õlgadega Seksikas Kuulsus: Ajakiri Ashley Greene | Kuulsused
  • Kuidas vihmutipead liigutada viie lihtsa sammuga Kuidas vihmutipead liigutada viie lihtsa sammuga Kui teie maastik kasvab ja küpseb, võite avastada, et puuoksad või taimed blokeerivad teie pihustussüsteemi pihustust.
  • Salv kasiharja liigeste poletikust
  • Kuidas ravida valu polveliigese kodus
  • Sustava jala poletik
  • Parimate relvade ja õlgadega seksikas kuulsus: ajakiri Ashley Greene Parimate relvade ja õlgadega seksikas kuulsus: ajakiri Ashley Greene Videviku tähe klanitud ülakeha pole juhus: ta pühendab igale treeningule kuni 20 minutit oma kätele ja õlgadele.

Tehke harjutus vasakul käel. Hingata, siruta käed üle kroonika, painuta sissehingamisel uuesti.

Korda harjutust 30 korda. Vasak peopesa puudutab parema käe küünt. Sissehingamisel sirutage oma paremat kätt ülespoole, küünarnukiga väljahingatuna.

Tee korda 10 korda.

Teostage harjutus vasaku käega. Keerake käsi paremale, siis vasakule.

Keerake kätt vaheldumisi ühe või teise minutiga. Korda harjutust parema käega.

Hoidke neid keerake kuunarnukis minutit. Seejärel tehke 2 minuti jooksul vedrud. Järk-järgult saate ühest küljest edasi liikuda. Seisa sirgelt, painutage oma paremat kätt, keerake seda keerake kuunarnukis taga, suunates oma küünarnuki üles.

Video: POOLA PIDU | Marlee biitseps 2021, Aprill

Samuti painutage vasakut kätt, kuid tehke sellele vastupidine liikumine, langetage küünarnukk põrandale. Ühendage sõrmede taga "lukk".

Hoidke asendit 20 sekundit, seejärel vahetage käed. Vasakpoolse käega vajutage paremale küünarnukile. Venitage lihaseid 20 sekundit, vahetage käed. Soovitatav Naljakas jalgpallimeeskonna nimi?